جلب الحبيب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

وصفات جدتي السحرية لمنع الطلاق المجربة الصحيحة "مغربية زوينة"

فاطيمه المغربيه
العنود
حلا المغرب
رحيل
هالمون
9 مشترك

صفحة 1 من اصل 3 1, 2, 3  الصفحة التالية

وصفات جدتي السحرية لمنع الطلاق المجربة الصحيحة "مغربية زوينة" Empty وصفات جدتي السحرية لمنع الطلاق المجربة الصحيحة "مغربية زوينة"

مُساهمة من طرف هالمون 24.08.23 2:54

اولا عليك بالدعاء وقت السجود
شوفي يا ختي شدي الزيت وحطيه وسط البرمة  هادي الطنجرة ديال الكسكاس ياك عرفتيها وغطيها وحطيها فوق البوطا تكون طافية ماشي شاعلة وسيري للمحكمة وراه غدي يكون غير الخير

وصفات جدتي السحرية لمنع الطلاق المجربة الصحيحة "مغربية زوينة"

الوصفة التانية الديري فطوكوبي للعقد الزواج وتشري ابرة جديدة وخيط بيض جديد وتطوي العقد على اربعة وتخيطيع غير فدناب وحطيع تحت شي حاجة تقيلة

اقوي منتدي اضغطي هنا:

وبالتوفيــــــــــــــــق
هالمون
هالمون

المساهمات : 324

نونة, رحيل و العنود يعجبهم هذا الموضوع

وصفات جدتي السحرية لمنع الطلاق المجربة الصحيحة "مغربية زوينة" Empty رد: وصفات جدتي السحرية لمنع الطلاق المجربة الصحيحة "مغربية زوينة"

مُساهمة من طرف رحيل 26.08.23 3:36

للمعذبات و المعذبون بنار و لهيب حب الحبيب البعيد او الغضبان ..إنت او انت عايز تجلبيه وتخليه زي خاتم في صباعك او يرجعلك زي الجزمة راكعا ويصالحك ويتقدم لخطبتك ويتزوجك ؟؟؟ و من غير حلفان أو قسم  معانا من الابواب و الفوايد لاتعد و لا تحصى طريقة في جلب الحبيب وتهييجه الى محبوبته لا تجدينها لا في الكتب ولا مخطوطات و ممكن تلاقيها عند شيوخ بس قلائل... و انا مش بتاع اقوال انا بتاع اعمال من الحلب و الربط و التلبس و مش جاي احكي عن تجاربي الناجحة و المجربة و الحمدلله في أنحاء العالم العربي و غير العربي و مفعول الجلب لأي حبيب في مدة لا تفوق الخمس ايام و انبهار الطالب  من النتيجة التي لا تتصور بعد ما رماها وراه و داس عليها بالجزمة و حظرها في التلفون و يغير رقم الهاتف... رجع هذا الحبيب يبحث عنها هايج حيران لهفان ويطلب فيها ومنها الرضاء والقبول ان ترضى عنه بعد ما كان يسبها ويشتمها ....

أما لو عندك روحانيات و شايف نفسك ممكن تجلب بنفسك..فلك الحرية بأن تستعين بكل ابواب و وصفات منتدانا المتواضع..و مع المساعدة الكاملة من المشرفين الكرام..

فكلنا عارفين أن الإنسان ربنا خلقه من أربع طباع..ترابي،هوائي، ناري و ماءي...وولو انت عارف تحسب اسم المطلوب و أمه و خد بالك من نقطة أمه..ده اهم حاجة و أساس أي شغل أيا كان،لأن الام هي منبع الموثوق به..لأن في ملايين الاسماء بس مش كلنا اولاد أو بنات نفس الأم..و الخادم بيقدر يميز أي بني  ادم من بين الملايين و ده كله ده بس باسم امه،ليييه؟؟اإن الأثر ليه مدة زمنية لا تقل عن  40 يوم و بعدها الأثر بيزول و الاسم لوحده لا يغني و لا يوميت..و مش كل الأعمال بتستعين  بالصورة (علشان الصورة بتغني باسم الام)..علشان كده انا بنبه عن النقط المهمة...

و لم ماعندكش روحانية ..سيب الموضوع عليا و انا اجبهالك أو اجبهولك..يعني أي شغل بيجتاج الطالب ،المطلوب و الوسيط و الخادم ده لو إنت عايز شغل جامد مش وصفة بتاعت اسبوع أو شهر...

و خليك فاكر ان ده بيتطلب مجهود و تعب مش كلام فاضي.
رحيل
رحيل

المساهمات : 243

https://galb-habeb-forum.goodforum.net/f1-montada

العنود و فاطيمه المغربيه يعجبهم هذا الموضوع

وصفات جدتي السحرية لمنع الطلاق المجربة الصحيحة "مغربية زوينة" Empty رد: وصفات جدتي السحرية لمنع الطلاق المجربة الصحيحة "مغربية زوينة"

مُساهمة من طرف حلا المغرب 28.08.23 1:30

حلا المغرب
حلا المغرب

المساهمات : 179

العنود و فاطيمه المغربيه يعجبهم هذا الموضوع

مُساهمة من طرف العنود 31.08.23 4:45

وصفات جدتي السحرية لمنع الطلاق المجربة الصحيحة "مغربية زوينة" 241
الف الف الف الف الف مبروك المنتدا اليديد يابنات
العنود
العنود

المساهمات : 110

فاطيمه المغربيه يعجبه هذا الموضوع

مُساهمة من طرف فاطيمه المغربيه 05.09.23 6:09

تهييج ومحبة الفلفل الحار اشد من النار بسحر السحار

الطريقة دية انا مكنتش اصدقها لو حد قالها ليا ابدا ولو قعد علي راسه بس لما شفتها اتعملت وشفت النتيجة بصراحة جال ذهول وانتم كمان هيجلكم ذهول لما تشوفوها...
فاطيمه المغربيه
فاطيمه المغربيه

المساهمات : 143

صفحة 1 من اصل 3 1, 2, 3  الصفحة التالية

- مواضيع مماثلة